Galen?

Så då har vi myst och ännu en gång så var tabletterna en succé. Det kom massvis med utlösning. Så pass mycket att jag kände direkt ”nu fick vi till bebisen”. Jag vet, det låter galet men kan inte riktigt förklara, det kändes extrem starkt och nu min hjärna inställd på att vi lyckats 🙂

Under denna ägglossning har jag även lärt mig att min menscykel inte följer de klassiska ”om två veckor har jag ägglossning”-normerna. Har tydligen lh-höjning under flera dagar och sen får jag små kramper i äggstockarna. Det är då jag har ägglossning enligt stickorna. Har nu lärt mig att lämna på min kropps signaler vilket är rätt häftigt. 

Nu de två sista drömmarna jag haft under natten har varit annorlunda från alla andra. Jag går runt med en liten bula och jag vaknar med handen på magen. Jag vet att jag kanske kommer att bli mega besviken om några dagar men jag njuter än så länge av min lilla drömvärld. Vem vet, snart är det kanske inte bara en dröm utan en verklighet 🙂

4 reaktioner på ”Galen?

  1. Cicci skriver:

    Så himla härlig känsla!! Hoppas verkligen att den stämmer!! Det är så er tur! Så glad att pillerna fungerar så bra!!! Rena mirakel medicinen för er ju!!

    Lovar att maila dig i dagarna. Kramar 💗

    Gillad av 1 person

  2. Resan till dig skriver:

    Heja heja! Hoppas känslan stämmer, hur som helst är det ju bra att passa på att njuta när man känner sig hoppfull. Håller tummarna! Så skönt att medicinen ger så bra resultat 😊

    Gilla

Lämna en kommentar